Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 4 januari 2012

VÅRSHOPPING

Nu då man kom hem till Sthlm igen och insåg att det fortfarande inte kommit någon snö här utan det ser nästan vårlikt ut så fick jag lite vårkänslor och blev sugen på att shoppa lite skor inför våren och sommaren till mig och barnen Blinkar

 

Dom här snygga ballerina skorna ovan från Ecko klickade jag hem till mig själv, dom kommer bli grymt snygga i sommar och passa till många outfits. Jag klickade även hem ett par läckra pumps – båda på REA´n så lyckades fynda nåt så kopiöst!

 

Missa inte Spartoo.se´s stora REA!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos