Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 31 januari 2012

EFTERLÄNGTAD SOLBRÄNNA

Efter min provtagning mötte jag upp min Älskling och han bjöd mig på lunch, mysigt med en extra stund på dagen tillsammans och hinna prata lite. Precis intill restaurangen låg en drop-in solarie butik som jag inte kunde motstå, var bara tvungen att unna mig själv lite värme och egentid. Guuud så underbart det är att sola solarie, varmt och skönt och man känner sig himla fräsch efteråt. Struntar i att det kan vara farligt – hur ofta solar jag liksom?!? Senast var det nog innan Amanda föddes Förvånad Jag kan iaf lova att dit kommer jag att komma igen, om det är riktigt bra rör räcker det nog med en gång i veckan. Schysst med en solbränna mitt i vintern och dessutom så får jag himla mycket bättre hud då jag solar.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos