Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 10 januari 2012

TID HOS TANDLÄKAREN

Idag har Amanda tid hos tandläkaren – det är hennes andra gång där och jag kommer ihåg förra gången, hon vägrade sätta sig i stolen och var livrädd. Undrar hur det ska gå idag Blinkar Hur har era barn varit hos tandläkaren?

1 kommentarer:

Annelita sa...

Första gången Tove kom dit så höll hon handen för munnen och vägrade gapa. Men sedan så har det gått hur bra som helst. Marcus har alltid gapat stort. Mina barn har aldrig haft ett hål, vilket jag är grymt nöjd över. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos