Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 20 januari 2012

PLOCKA STYGNEN

Idag har jag tid för att äntligen plocka stygnen i fingret. Jag skulle ha haft på mig den där jättestrumpan i en och en halv vecka men jag pallade nog bara i tre dagar, sen dess har jag haft ett plåster. Undrar om dom kan se det? Ler med tungan ute 

Iaf, ser fint ut – absolut inte inflammerat, men på ena sidan verkar det som om brosk eller nåt sånt bildats, är alldeles hård där. Vi får väl se vad dom säger, hoppas på att allt ser bra ut och man slipper komma dit igen.

Nu närmast är det dags för min årliga undersökning av livmodern, så jag inte får tillbaka mina cellförändringar. Fattas bara det så jag ska behöva genomgå en till sån operation oxå! Nej nej, nu ser vi positivt och blickar framåt – år 2012 ska bli ett fantastiskt år! Skrattar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos