Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 12 januari 2012

ME&I PARTY HOS MUPPSAN

Nu var det hemskt länge sedan jag hade ett homeparty, men senast var nog faktiskt just me&i. Iaf, är nyfiken på deras nya kollektion så därför har jag nu bestämt att ha ett party inom kort och bjuda mina kära vänner Ler Inget köptvång utan bara en trevlig kväll tillsammans där vi äter och dricker nåt gott samt kikar på fina barnkläder! Vad säger ni, någon som vill komma? Filurar på vad för dag som passar bäst, men lutar åt en söndag, vad tror ni om det? Lättast att komma ifrån då? Dagtid/kvällstid? Med barn, utan barn?

Tyck till Johanna, Jeanette, Nina, Josephine, Sofia, Agnieszka, Martina, Jda, Linda och ni andra Blinkar

2 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Låter skoj =) Enklast är väl med en helgdag?

Tina sa...

Söndag tycker jag låter som en mycket bra ide //Martina :-))

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos