Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 10 januari 2012

LIGGER INNE FÖR OPERATION

Inte nog med att Mini avlivats idag och Amanda har tid hos tandläkaren – jag ska även opereras idag! Idag ska äntligen mitt finger tas om hand och min cysta skäras bort. Så blir inlagd nu vid tre och vet ej när jag blir klar, men jag kommer hem ikväll någon gång. Sen blir jag lite lätt handikappad ett tag, inga lyft och helst ha handen i högläge konstant! Hoppas dom lyckas göra en “snygg” operation – det är ju ändå pekfingret på högerhanden. Dom har redan förvarnat mig om att jag inte lär ha någon känsel kvar i det fingret efteråt Ledsen Jaja, bättre än att det gör ont och fingret ser deformerad ut. Wish me luck!

3 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Lycka till!

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Lycka till!

Fam bus iphone sa...

Min operation på handleden för exakt två veckor sedan verkar ha gått åt skogen.
Blödde igenom under 4 dagar i nu har jag inte helt funktion i handleden... :(

Kram o lycka till

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos