Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 4 januari 2012

STEPHANIE ELLER AMANDA?

ATT00572

En av Amanda´s favoriter är Stephanie i Lazy Town – så när jag hittade den här rosa peruken hos Partytajm kunde jag inte motstå att köpa den i julklapp till henne. Gissa om hon blev lycklig Ler Helst ska hon ha den på sig hela tiden, haha..

2 kommentarer:

Milla sa...

Åh, en till som älskar Lazy Town! Saga är också helt tokig i det och framförallt i Stephanie :) Jag hittade aldrig nån peruk, men däremot den rosa outfiten :)

Kramar

Sanna sa...

Haha jag har en bild på Adde i Wilmas likadana peruk någonstans.. Blir nog till att leta fram :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos