Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 25 januari 2012

MASSAGE & AKUPRESSUR

 

Idag har jag varit iväg och fått massage och akupressur – inte en dag försent vill jag lova, har haft en hemsk värk i nacke och axlar de senaste veckorna. Jag var lite rädd för akupressuren att det skulle göra ont men hela upplevelsen var fantastisk. Visst gjorde det lite ont, men det var en skön smärta och efter ett tag upphörde smärtan och det var bara skönt. Man känner sig som en helt ny människa efter man fått sig en kroppsbehandling – att man inte unnar sig det oftare!?! Jag ska nog ändra på det och försöka gå en gång i månaden, egentid och lyx det kan man inte få för mycket av va?

 

Nästa helg är det äntligen dags för min och Älskling´s romantiska SPA weekend på Skepparholmen, en helg utan barnen och med massa lyx, oj vad vi ska njuta! Skulle ha varit iväg innan jul egentligen men då fick vi ställa in dessvärre pga tråkiga omständigheter. Så det känns verkligen bra att jag lyckades få boka om och få åka iväg, det är inte direkt lite pengar jag har betalat för den här SPA vistelsen för mig och Älskling. Det var på hårstrået att jag fick boka om! Tack älskade Mamma & Anders för att ni kommer och passar barnen ♥

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos