Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 3 januari 2012

BILDER FRÅN PARADISET

ATT00545ATT00554ATT00548

Eftersom jag inte kunnat blogga från stugan så bjuder jag på lite bilder nu istället. Som ni kan se så hade vi snö – massvis med snö Ler En jul utan snö är helt enkelt ingen jul enligt mig, så himla glad att vi tillbringade vår jul och nyår där! Barnen stormtrivdes, t.om Andreas va ute och lekte in snön med sina småsyskon. Dom byggde snögrottor, åkte pulka och spark. För att tillägga så hade Andreas ALDRIG hört talas om spark eller vad det var för något, hahahaha… Hur kan man ha missat “In Sweden we call it a kick” ?? Skrattar 

Amanda åkte skidor igen och den här gången fixade hon det själv, Alvin försökte han med men det gick inte riktigt så bra, haha..

I julklapp fick Amanda dessutom en cool sparkcykel, eller jag menar en cool snö spark typ.. Den åktes det flitigt på, kul då man tog med den hem till Sthlm och hade förhoppningar om att det skulle gå att åka på den här med men icke – här finns ju inte en gnutta snö!! Vet dessvärre inte vart dom köpt den, skulle gissa på Barnens Hus.

 

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos