Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 3 januari 2012

SUPERDAD OCH BARNEN

ATT00578

Den här dagen ligger jag inne – bakis så in i norden! Jag som vanligtvis håller mig till öl, vin och kanske cider drack istället grogg, - vodka redbull för hela slanten! Inte ett par heller utan säkert mellan 7-10st. Så jag mådde som jag förtjänade helt enkelt Ler med tungan ute Så den dagen fick Älskling ha barnen, vara Superdad och hitta på massa skoj medan Mamma ligger inne och sover, haha.. Kikade ut en sväng mitt i sömnen och såg att dom byggde en fin snögubbe – det var tydligen “Katten i Hatten” berättade Amanda.

Observera deras nya snygga och varma mössor – dom är från Inova design! Mössorna är från deras rea – utförsäljning och det är våra nya favoriter. Tjocka, varma och mysiga och passade barnen perfekt!

 

jf

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos