Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 januari 2012

SMURFARNA PÅ TAPETEN

Ja, nog har Smurfarna kommit tillbaka – tror att alla har Smurffeber! Dom finns överallt och jag tror jag fått en släng av febern, vem gillar inte Smurfarna? Kärade ner mig i ryggsäcken trots att ungarna har alldeles för många ryggsäckar! Sen tyckte jag att sängkläderna var hur fina som helst, endast 249kr dessutom. Allt finns hos Ellos.se !

1 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Jag gillar oxå smurfarna & Elika har även blivit lite "galen" i dom ;-) Den enda film hon vill se numera är sumrfarna.. haha

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos