Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 21 januari 2012

PASSA PÅ UNDER REAN

Jag fullkomligt avskyr att hitta skor på REA som man köpt redan – dom två översta skorna har jag köpt till Amanda redan, både två har används flitigt och är riktigt bra “springskor” som Amanda kallar dom Blinkar

Men men, istället för att irritera mig på hur mycket jag fick betala så tipsar jag er istället om deras REA, alla dessa skor kostar mellan 100-250kr, jag skojar inte! Spartoo.se har super REA och skorna är tokbilliga. Det är nu man ska passa på att köpa skor till hela familjen inför våren och sommaren. För er som gillar Converse så tycker jag verkligen att ni ska kolla in priserna, tror det är upptill 65% i rabatt.

1 kommentarer:

Sanna sa...

Min dotter och lillebror säger också springskor, de är nog vanligt ibland små barn. Ska genast kolla in rean.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos