Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 9 januari 2012

ONEPIECE TJEJER

ATT01220

Både Amanda och hennes kusin Angelina har en Onepiece/jumpsuit från IoB-butiken och jag tror både gillar dom lika mycket Skrattar Framförallt då dom hade på sig dom samtidigt, hihi.. Jag kommer helt klart införskaffa en till heldress till Amanda och Alvin ska också få en, jag tycker dom passar barnen så bra. Perfekt att leka i! Nu någon gång under januari kommer IoB-butiken att få in dessa igen även svarta som finns i mindre storlekar, jag har även hört ryktas om fler färger!!! Får mycket mail med frågor om vart man kan köpa Amanda´s Onepiece då länken jag la upp tidigare ej fungerar, men det är alltså för att dom är slutsålda. Men håll utkik hos IoB-butiken eller så lovar jag även att tipsa er då dom kommer in!

Jag menar 299kr för en One piece det är ett grymt bra pris, billigare kan det inte bli!

1 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Grymt söta är dem i sina Onepiece! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos