Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 juni 2010

VINN PRESENTKORT TILL KALASPINGLAN

"Hos Muppsan kan man nu vinna TVÅ
stycken presentkort värde 300:-
att handla kalasprylar för hos Kalaspinglan,
var med du oxå - alla kan vara med"

TÄVLINGSREGLER:

Du lämnar bara en kommentar nedan om vad du skulle köpa för presentkortet hos Kalaspinglan. Kom ihåg att lämna dina kontaktuppgifter (blogg alt. mail).

För två extra lotter ska du som har en blogg länka och berätta om tävlingen på din blogg!! Lämna länk till ditt inlägg med din kommentar. Låna gärna bild och text ovan!!

Har du ingen blogg mailar du 5st vänner + mig (muppsan@live.se) och berättar om tävlingen!!! Lämna då en till kommentar med din mailadress!

Tävlingen avslutas den 17/6 kl. 21.00 Lycka till alla..!!!

Lägg gärna till mig över bloglovin oxå &
gå med i Muppsan´s facebook grupp.

bloglovin

43 kommentarer:

Anonym sa...

tja.
jag skulle vilja vinna så jag kunde köpa ett helt Ariel barnkalas åt dottern.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Jill sa...

Jag vill vara med och tävla:)
Jag hade köpt antingen 1 årskalas pojke paket med lite extra set eller svampbob fyrkant kalas paket plus lite extra set för presentkort om jag hade vunnit, Texx fyller ju 1 år till hösten så det hade vart perfekt:)
Länken till mitt blogginlägg för extra lotter,
http://livetmetexx.blogg.se/2010/june/tavlar-2.html

emma sa...

Hej..

Om jag vann skulle jag välja Kalaspaket Nalle Puh Standard till Eddies 1-årskalas ..

Har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/june/tavling-hos-muppsan.html

karlsson_88_6@hotmail.com

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Jag vill vara med och tävla om jag vann så skulle jag välja en blandning helst efter som det är 1vecka mellan 4års kalaset och 1års kalaset så Disney´s Tingeling kalas och 1 år flicka barnkalas tyckte jag var helt fantastiskt snygga och tingeling är stor favorit för Stora prinsessan och mamma med för den delen ;)

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Jag vill vara med och tävla om jag vann så skulle jag välja en blandning helst efter som det är 1vecka mellan 4års kalaset och 1års kalaset så Disney´s Tingeling kalas och 1 år flicka barnkalas tyckte jag var helt fantastiskt snygga och tingeling är stor favorit för Stora prinsessan och mamma med för den delen ;)

Erika Hjort sa...

Hejsan!

Om jag skulle vinna så skulle jag definitivt köpa "Nalle Puh barnkalas-paket"

MVH
Erika (erika.hjort@telia.com)

Carola sa...

Självklart vill jag vara med och tävla,Gideon fyller snart två år, och då skulle jag välja ett kalaspaket/djungel.Det passar han och hans kompisar:)

johansson1986@live.se

Annika sa...

Jag är med o tävlar och skulle vilja vinna maskeraddräkt för pojkar - "Zombiedräkt". Denna dräkt skulle BÅDA våra stora killar gilla! :) Nu kommer sommaren o killarna ska på flera maskerader, det är ju rätt tråkigt att alltid komma utklädd till samma saker... Variation förnöjer ;)

Länkat har jag gjort för extra vinstchans : http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/muppsan-kalaspinglan-176.html

BlogLovin och FB är klart också :D
kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

jag är med! =)

Skulle köpa "bilar" grejer om jag har turen att vinna. Skulle sitta fint till sonens 1 års kalas!

veronica_134@hotmail.com

Lotta sa...

Två av mina sju barn fyller år ganska snart...så jag skulle nog köpa ett Kalaspaket Hello Kitty hearts om turen skulle vara på min sida. Är säker på att det skulle vara populärt =)

mamma te 2 tuffingar sa...

http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/june/vinn-hos-muppsan-17-juni.html

Byggare Bob pyjamas
Winx trosor 3-pack
Tårtdekoration små blommor
Tårtdekoration Fiskar

chanette_s@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och om jag vann skulle jag köpa produkter till ett helt barnkals med temat "My little Pony" till min dotter som fyller 3 år i oktober. Hon älskar filmerna, figurerna och allt som har med My little pony att göra och jag är väldigt tacksam för att jag har sparat alla mina gamla figurer sedan barndomen. Men att få ge henne det här speciella kalaset och bjuda in alla hennes vänner skulle betyda mycket för oss mig, eftersom jag vet att det skulle glädja henne otroligt mycket.



Länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavlar-om-ett-presentkort-11.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Cathy sa...

Jag är med:-)
Inte riktigt säker på vilket kalas jag skulle välja om jag vann...min äldsta dotter fyller 10 år datumet 101010 så det blir ett extrafint kalas då! Men ett helt kalaspaket skulle jag välja:-)

E-mail:
johansson-77@live.se

Nu håller jag å Jennifer tummarna!!

Cathy sa...

Glömde länken...

http://fourkids.blogg.se/2010/june/tavlar-9.html

Lillan sa...

jag är gärna med. om jag vinner skulle jag köpa Kalaspaket Nalle Puh Standard. super gulligt ju!

har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/june/presentkort-kalaspinglan.html

mail: litenmentuff@live.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

För två extra lotter har jag länkat här:

http://virresblogg.blogspot.com/2010/06/tavling-slut-17-juni.html

veronica_134@hotmail.com

bakformen sa...

Hej, jag skulle köpa en maskeraddräkt
och lite tårtdekorationer om jag skulle vinna. Det fanns en hel del att välja på...

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med.
Jag skulle köpa lite tårtdekorationer. Tex:
- Tårtdekoration små blommor
- Pirates of Caribbean oblat

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

OM jag vinner skulle jag köpa Peter Pan maskeraddräkten till min son som ÄLSKAR honom!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/june/tavling-fran-kalaspinglan.html

Håller tummarna hårt!

Kram

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill gärna vara med och om jag vann så skulle min son få välja vilket tema han vill ha. Men känner jag honom rätt så blir det antingen Svampbob eller Hello Kitty-kalas! Jag har länkat här för en extra lott:
http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/06/tavling-hos-muppsan.html

Anonym sa...

Hej hej!
Första gången jag försöker mig på något sånt här så jag hoppas det blir rätt.
Jag skulle köpa Kalaspaketet Svampbob Fyrkant till min son Felix som fyller 1 år den 19 juni. Sen skulle jag köpa till lite extra, första födelsedagen är ju ändå lite speciell.

Mvh Lisa
lisa_karlsson82@hotmail.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag skulle köpa en maskeraddräkt, fanns många fina men pilot och riddardressen skulle Melvin gillar.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/june/presentkort-kalaspinglan-176.html

info@annakarlsson.se

bakformen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annica sa...

Jag skulle köpa lite saker till min dotters 6 års kalas i december.. då skulle jag köpa..

Zoo tablettask, Barbie Island princess oblat, Hello Kitty tårtdekorationsset NYHET!, Disney Prinsessor bullformar

Vill göra allt för min lilla flicka för hon ska få en underbar och rolig födelsedag. :)


bloodsband@live.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle köpa bilar piniata.

Mvh Jeanette
http://gratistokig.blogg.se

Elin J sa...

Jag skulle köpa lite olika sjörövar saker till Milles 1 års kalas! =)

Anonym sa...

hej. jag skulle köpa massa Zoo tablettaskar. de är ju bara för goda. men skulle såklart inte äta upp alla själv. :)
martina_holst@hotmail.com

Marie sa...

Jag är med och länkar här:
http://happymy.blogg.se/2010/june/presentkort.html

Om jag vinner önskar jag en Maskeraddräkt, Lila Blomsterälva åt min tjej som avgudar alla älvor.

mail: happyme@hotmail.se

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Om jag vann skulle jag köpa maskeraddräkten Tigger till min lilla kille som älskar Tigger.

Har länkat här: http://liitavlar.blogg.se/2010/june/kalaspinglan.html

Kawwe sa...

Jag skulle nog köpa lite härliga bak-saker :)

Hoppas på tur!

kawwe@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag skulle vinna skulle jag köpt denna till mitt systerbarn:
http://www.kalaspinglan.se/sv/article/1893/rosa_babykanindrakt

inlägget finner du här:
http://mmaalin.webblogg.se/2010/june/presentkort-176.html#comment

MVH
Malin Hedman www.malinhee.blogg.se
malinhe.blogg@live.se

KisseGirl sa...

Om jag vann skulle jag köpa nalle puh kalas paket så dte räckerför pojkarnas gemensamma kalas den stora blir 3 och den lilla fyller 1 så känns som ett bra tema som passar dom båda.

Håller tummarna för fint kalas i september ;)

Kristina
kisse_girl@hotmail.com

Emeli sa...

Jag skulle vilja vinna kalaspaketet 1år flicka :)

emeli_falk@hotmail.com

Nina sa...

Hejsan! Jag vill vara med och tävla och om jag vinner så skulle jag vilja köpa "Ariel barnkalas", som blev min favorit.

Mvh
Nina
ninafors@hotmail.com

Nina sa...

Jag har också mailat dig + 5 vänner och tipsat om din tävling

Mvh
Nina
ninafors@hotmail.com

Lindet sa...

Hej jag vill absolut vara med :)
Perfekt att vinna kalasprylar på sin födelsedag ju..hehe

Vinner jag så köper jag nog Hawaii barnkalas temat :) Det skulle nog bli ett härligt kalas..

Länkar här:
http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/june/176-kalaspinglan-muppsan.html

Kram Lindet
fors_linda@hotmail.com

Anonym sa...

Då döttrarna ska ha en gemensam sommarfest för sina kompisar med bad, grillning och vattenskidåkning på vår strand i sommar, skulle jag nog slå till på en pinata!
Hur häftigt som helst!!!

Linda sa...

Vilken toppen tävling. Skulle vara så roligt om jag fick överaska min lilla spindelmannen tokige Filip med en massa spindelmannen saker bla tårtdekorationsset spindelmannen och så ett kalas paket spindelmannen måste vi ju ha :) Jag kan riktigt se hur han skulle skina upp.

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/june/vinn-presentkort-4.html

Håller tummar och tår och hoppas på en massa tur

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Ylva sa...

Jag skulle välja lite härliga bak. och tårtdekorationer från sidan :)

choklad@gmail.com

Håller tummarna...

Carolina sa...

Jag skulle köpa lite härliga bakformar och troligtvis något till sonens kommande 3-årskalas.

Har länkat: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Malin & Elise sa...

Jag vill vara med och tävla, vinner jag hade jag köpt kalaspaketet: Mimmi Pigg barnkalas då min lilla älskling fyller 1 år i mitten av augusti.

har även länkat på min blogg:

malinkrekula@hotmail.com

Anonym sa...

Thank you, I have recently been searching for information about this topic for ages and yours is the best I have discovered so far.

Anonym sa...

Live every day as though it were your last.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos