Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 30 juni 2010

SÖTA NAKNA GOUNGAR

Nu pryder mina älskade sötungar
väggen i hallen. Synd man inte använde
gamla skitkameran då man tog bilden på
Alvin så dom blev mer lika... Ja, ja..
dom är ju lika fina ändå ;-)
~~~~
Men bara ett tips - beställ aldrig från
Extrafilm, snacka om bluff företag.!!
Dyrt som satan trots "gratis" erbjudande,
alltså en himla massa andra avgifter.
Lurendrejeri på högsta nivå!! Samt inte
alls nöjd med kvaliteten på mina bilder!!

bloglovin

7 kommentarer:

Vendeltid sa...

Jättefina bilder! Kul idé. Själv har jag lärt mina kids en annan pose som de alla fått göra vid 2 års ålder och så har jag satt de bilderna bredvid varandra som en kul jämförelse. (De står alltså still mot en vägg och håller armarna på ett visst sätt, inget oanständigt!) Håller f.ö. med angående Extrafilm, bläh!

emma sa...

Jag beställer alltid från postfoto dom sviker aldrig ....

MAMMAFIA sa...

Jättefina bilder!
Men! Jag som alltid använder mig av Extra Film- Är helnöjd med dom =)

Linda Andersson sa...

Jag kör alltid med fuji direkt, de gånger jag framkallar :).

Johanna sa...

Beställ från fuji-film, de har erbjudande om 100 bilder gratis nu, man betalar bara 29kr för frakten! Och jag blev jättenöjd med bilderna :)
Kram

MADELEINE sa...

Fujidirekt rekommenderar jag starkt! Första 100 bilderna gratis och väldigt prisvänliga annars också.

Tove sa...

De är superfina bilderna på dina goa barn! :-)
Synd att du inte är nöjd med Extrafilm, vi har alltid beställt från dem (sedan tiden då det inte ens fanns digitalkameror.. ;-P) och vi har alltid varit nöjda..
Hur går det med blogg-mamma-träffen förresten?
Kram & trevlig kväll

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos