Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 juni 2010

NU ÄR DET KLART

Vi har blivit med fritidshus!!
~~~
Stugan som ligger i Gävleborgs län som vi
var och tittade på - den är nu vår!!!
Om två veckor får vi nycklarna och
vi ska ha lite minisemester i den :-D
~~~
Vi fick allt på köpet, - sängar, köksredskap,
gräsklippare, ved, båt och massa mer!!
Så vi kan åka dit och bo utan att behöva fylla
stugan med en massa möbler!! *wee*
Stugan är vinterbonad, har trekammarbrunn,
WC och dusch, gäststuga - allt man behöver!
~~~
Hur mycket tror ni vi fick betala
för fritidshuset??

bloglovin

10 kommentarer:

mia sa...

150 eller strax under kanske. :-)
Det är lurigt att gissa på hus i det området. Ibland så blir det höga priser och ibland för låga. :-)

lindet sa...

1,7 miljoner?
Vet inte priserna i dt området så blir en vild gissning

Petra sa...

Jamen jag som inte är såååå långt från Gävleborgs län... (fast hör till Uppsala) - undrar ju vaaar det ligger då ;-)

Vad roligt! Grattis!
Kram

Johanna - mamma till Leia sa...

åh va härligt :D

Mrsfunky sa...

Vad skoj med ett fritidshus och skönt att ni inte behöver köpa så mkt möbler till det. Grattis! =)

Nina sa...

Bra val av län :) Där kommer nog jag och Patrik befinna oss med er så småning om.. ;) :O
Jag höftar på 124 tusen.
Lycka med er! ..Puss på er sötnosar, hälsa Amanda från mig <3

mia sa...

Jag vet faktiskt inte. Som sagt, priserna går upp och ned. Ibland kan man ju göra fynd för lite och inget alls i de krokarna.

Anonym sa...

Jag gissar på runt 200 tusen eftersom, vad jag förstått, va ett specialpris till just er?? :-? :-) Annars ligger det nog lite högre!
Jättefint är det iaf!

Therese sa...

Åh stort stort Grattis!!! Hoppas ni får många sköna sommardagar där :)

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Åh vart i gävleborgs län om man får fråga?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos