Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 juni 2010

HAR DU MIG ÖVER BLOGLOVIN?

Senaste veckorna har det lagts till flera nya följare över bloglovin, vilket jag tycker är superskoj!! Om ni är nya läsare, välkomna till min lilla rosa mammablogg ;-)

Tänkte så här, eftersom jag kommer sitta i en bil stort sett resterande av dagen, så hade jag planer om att ni skulle överraska mig med ännu fler prenumeranter!!

Vi säger så här - lägg till mig över bloglovin, lämna en kommentar nedan och ni är med och tävlar om ett hemligt barnpaket i valfri storlek.!!

Följer ni redan bloggen så kan ni givetvis oxå vara med, bara lämna en kommentar och skriva det istället. Jag har närmare 500st medlemmar över facebook - varför inte här??

Kan vi nå 150st prenumeranter innan veckan är slut??

bloglovin

34 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag följer dig redan via Boglovin...

veronica
veronica_134@hotmail.com

lindet sa...

KLART. Nu har du 135 st ;)
Jag vill ju såklart vara med i utlottningen:)

Kram lindet
fors_linda@hotmail.com

sara sa...

ja följer dej nu.
sara
sarasmilla@hotmail.com

AnnaC sa...

Nu följer jag dig också =)
acwse(at)hotmail.com

Annika sa...

Jag följer dej nu... Följer egentligen utan BL, men la till dig där nu iaf :P Nr 138 blev jag iaf :D

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Linda sa...

Hej!
Jag följer dej redan över Bloglovin :) Hittade dej via GratisBio, du hade kollat min profil eller nåt :)

MAMMAFIA sa...

Jag följer dig =)

Anonym sa...

Har följt dig ett tag här och på facebook men nu kommer jag göra det via blogovin oxå:)
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Milla sa...

Jag följer dej redan, har gjort det ett bra tag :)

Johanna sa...

Jag följer dej redan. =)

/Johanna
johannawellden@hotmail.com

Veronica sa...

Hej!

Jag har redan dig på bloglovin. Tycker du har en så mysig blogg och söta barn!

Hälsn// Veronica med lilla Cornelia som gärna vill ha ett nytt klädpaket =)

vonka02@hotmail.com

Johanna sa...

Jag följer dig via bloglovin :)

Johanna sa...

Jag följer också dig via bloglovin. Och biltrafiken i stockholm är inte rolig just nu. Man kan hoppas att det lägger sig efter bröllopsgrejset.

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Jag föjer dig redan via bloglovin och facebook :D
sweetzazza@hotmail.com

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Jag följer dig redan via bloglovin och jag har på din grupp face med :)
icegirle19@hotmail.com
Är gärna med och tävlar :)

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Jag följer dig redan både på bloglovin´och FB

//Lii

lii76@hotmail.com

Martina sa...

jag har följt dej via Bloglovin länge

martinaedberg_@hotmail.com

är gärna med och tävlar

Linda sa...

följer dig nu via BL tror jag blev 144 :)
karlssongranberg@hotmail.com

Kram Linda

Sanna sa...

Jag följer dig via blogloovin och facebook sedan tidigare och är gärna med och tävlar.

mammasvardag@hotmail.com

sara sa...

Jag följer :)
sara.ostling@gmail.com

Anna sa...

jag följer dig redan på bloglovin - perfekt så man har koll på alla tips och roliga tävlingar =)

Therese sa...

Jag följer både på bloglovin och fb:)

Amy sa...

Jag följer dig redan :D

Sofia sa...

Nu följer jag dig med=)
sofiaholmer@hotmail.com

Vinner gärna ett klädpaket till killen...

Kick sa...

Jag följer dig dagligen på bloggen och facebook :)
Kram Kick på
www.kullerbyttanbarnklader.se

Malin & Elise sa...

Nu har jag lagt till dig på bloglovin :)

Agnes sa...

Jag har följt dig lääääänge :)

Olelsi / Nettan sa...

Jag har dig både här och på facen!! Hoppas på tur i tävlingen.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Ps: Inte många kvar nu till 150 stycken.

Vendeltid sa...

Jag vill också tävla. :D

Jag följer dig redan via bloglovin' tror jag, om inte annat så har jag lagt till mig nu.

Mvh, Madeleine.

fru_fagerlund@hotmail.com

Stina sa...

Hoppsan, har missat att lägga till dig på Bloglovin - är ju här inne ändå :-)

Nu har jag iaf lagt till dig!

KRAM Stina
fladdor@gmail.com

Linda sa...

Jag följer redan din blogg, och har så gjort ett tag.
Självklart är jag ju med i din grupp på facebook också :).

Emma Johansson sa...

Jag följer dig redan :)
thesan89@hotmail.com

anna sa...

jag vill gärna tävla
jag har dig redan på bloglovin =)

tjallmo_anna@hotmail.com

Linnéa - mamma till Pärla sa...

Jag följer din blogg via bloglovin & har gjort sedan ca två månader tillbaka & är även med i din facebook grupp :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos