Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 13 juni 2010

VAD HAR JAG FÖR LÄSARE??

Fick den här jäkla kommentaren till ett inlägg jag
skrivit för TVÅ år sen om Amanda.. :-(
Varför ens skriva nåt sånt??? Jävla idiot.!!!
Jag ska kunna lägga ut bilder på mina barn
utan att få sånna här kommentarer!!! Det är
skrämmande hur många jävla pedofiler det
finns.!! Dra åt he***te allihopa!!!

Här hittar ni inlägget.!!

bloglovin

16 kommentarer:

Sanna sa...

Men va fan är de för jävla idioti.. Blir så förbannad då jag läser sådana fula kommentarer..

Fattar inte hur man är funtad...

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Usch!
Sånt gillas inte!
När fick du kommentaren? du borde kunna använda dig av det ip som syns på kommentaren.
nä fy faan rent ut sagt det är äckligt vidrigt!

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

< body oncontextmenu="return false" >
är högerklickaskydd som du sätter istället där det står < body >
Så kan ingen sno bilder från dig
annars får man ta det extra säkert att lägga sin logga på alla bilder man publicerar..
krama om

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Kan bara hålla med. Självklart ska man kunna lägga ut bilder på sina barn utan att det ska behöva komma sådana kommentarer. Hoppas att dagen slutar bättre än den började. Så söt hon är på bilden :-)

Jill sa...

Hoppas hoppas hoppas att personen bara ville jävlas å få en reaktion, och jag håller med du ska inte behöva få läsa sånt vad för bilder du än lägger ut!

Philippa - mamma till Therese sa...

just av den anledningen att man aldrig kan veta vad det är för idioter som kollar skulle jag aldrig lägga upp bilder på våran dotter där hon inte har åtminstone en blöja på sig

Agnieszka- Mamma till 2 sa...

Helt sjukt att man får sånna kommentarer. Tyvärr kan man ju inte lägga ut vilka bilder som helst... speciellt inte sånna där barnen är typ avklädda :(

Stora kramar

Liw sa...

Helt sjukt!
Därför jag alltid lägger till en text eller vattenstämplar plus inte visar bara rumpor.. Trist men det är nog det som gäller om man ska slippa sånt där skit!

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Men SERIÖST?! fyfaaaan!!! Vilka jävla idioter det finns!

Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ sa...

FY vilken hemsk kommentar!
Så tråkigt att man inte kan lägga ut såna bilder på sina barn utan att man måste vara rädd för att fel person ska se dom....

Mia sa...

Helt jävla sjukt!
"Idiot" är ett lindrigt ord!

Rebecca sa...

Skämtar du med mig!?
Herregud, vilken (ursäkta mig) jävla idiot, kan hälsa personen att dra åt helvete.
Jag la ut bilder på Emelie och då fejkade en person att det var hennes dotter, vad finns det för fanskap idag!?

Men finner inga ord, bara idiot, jävla människa, helt jävla sjukt, sjuka människa mm.

Jävligt att det finns sådant

Annika sa...

Funderar på varför min kommentar inte visas...?
I vilket fall som helst tycker jag detta är oerhört vidrigt, äckligt och jag vet inte vad... finner inte ord!
Jag testade att kopiera dina bilder för att se om det gick. Det går. Går det inte att sätta högerklicksskydd? Och egentligen, det går ju komma förbi det också... Så ja, mitt tips är att du faktiskt vattenmärker dina foton...!
Dina barn är alldeles för fina för att andra (obehöriga) ska komma åt bilderna!

Kram

diana sa...

vilka jävla idioter det finns! ush för sånna! är det en pedofil kan han ruttna i helveter..och är det nån som enbart skrivit så för personen tror d är kul kan MOGNA!..ush blir förbannad!

Vendeltid sa...

Usch vad sjukt! Tyvärr finns det ju äckel som faktiskt menar allvar, samtidigt som det finns omogna fjortisar (i alla åldrar) som borde ta och växa upp och skaffa ett liv. Själv vågar jag inte lägga ut så "oklädda" bilder på mina barn längre för jag vill inte att nåt jä**a psycho ska sitta och ru*ka till dem!! *morr*

Sofia sa...

Jag blir oerhört illa berörd. Tycker att det är så vidrigt! Var rädd om din lilla tjej.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos