Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 28 juni 2010

FLERA NYA VINNARE

Flera tävlingar har avslutats då jag varit på semester så då är
det dax att presentera några ;-)

Vinnaren av valfritt sött trädgårdsset från
Lekvira är: Anna Vid

Lovade att lotta ut ett hemligt barnpaket till er om ni la till mig över bloglovin och det har jag oxå gjort. Hade hoppats att vi skulle nå 150st prenumeranter och det fixade ni - plus en till ;-) Vinnare av hemligt paket är: Veronica

Ikväll avslutas tävlingen där ni kan vinna en valfri tavla
från Dude Design - se till att vara med och tävla
för deras tavlor är ju sjukt fina!!!

bloglovin

4 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis till vinnarna!

Veronica sa...

Tjoho! Vad roligt att jag vann! Jag har skickat ett mejl till dig.

Mvh// Veronica

Veronica sa...

Hej igen!

Du har inte kontaktat mig via min mejl än. Är ju så spänd på vad jag vunnit! Första gången jag vinner något =)

//Veronica
vonka02@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer til de heldige :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos