Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 juni 2010

LILLA LANDET

Nästan all tankeverksamhet går till vårt nya
sommarställe/fritidshus nu!!
Hur ska vi bygga om, när och hur, vad jag
ska plantera, vad ska vi köpa.. :-o
~~~~
Här är iaf det jag bestämt hittills att jag
ska plantera, - potatis, morötter, lite
kryddor, jordgubbar och blommor.
Solrosor ett måste!! :-D
~~
Ska bli såå roligt att ta hand om landet
tillsammans med Amanda. Hon ska
självklart få ett eget att sköta om!!
Himla bra och lärorikt sätt tycker jag ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Ett litet tips... Köp sallad och kryddor i kruka i mataffären och sätt i jorden så har ni redan nu sallad och annat hela sommaren :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos