Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 12 juni 2010

LYX VS BUDGET

LYX BADDRÄKTER
Hummel, Kik Kid, Small Paul, Katvig,
Ej Sikke Lej och Mini a ture.

BUDGET BADDRÄKTER
KappAhl, H&M, Lindex
~~~~
Vilken baddräkt gillar ni bäst??
~~
Jag skulle vilja ha flera, Small Paul helt
klart, Hummel baddräkten gillar jag med.
Men fick Amanda välja, ja då lär det bli
Hello Kitty baddräkten :-o
~~
Uppdaterat - vill ändå kalla det lyx och
budget - jag räknar Small Paul, Kik kid
och dom som lyx - liite väl dyra!!! Tror
många av mina läsare oxå tycker det.!!
Fast sen att många av oss ändå väljer dessa
det är en annan sak ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

Nina sa...

ah kanon. då ska ja kolla där! tack!!

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Vet inte vad jag skulle välja av dem det vart ett svårt val helt klart.
Svara gärna på min dagens fråga skulel vara så roligt att få höra vad alla säger :)
kram

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Nu måste jag sätta mig på tvären, för dom är väl inte lyx? Lyx är väl mer Burberry, Ralp Lauren, Gant?
Och Ralp Laurens hade jag velat ha. så fin!

Nina sa...

Du måste kolla in Stella Cove, helt klart finaste baddräkterna ; )

Rebecca sa...

Mja, lyx kallar jag det inte utan medelklass... =P

Lyx är väl märken som Gant, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Burebrry, DKNY osv. ? =)

Men baddräkterna från Mini A Ture och Paul frank gillade jag skarpt :)

Kramar

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Jag gillade budget baddräkterna bäst :)

diana sa...

hej.Tänkte bara höra ni som vet lite tips osv..vill ha en virkad filt..mormorsmönster tror jag d kallas i barnvagnen och tyvärr känner jag ingen som virkar..och vill ha lime och svart..vet ni om man kan beställa sånna på nån sida?många som har sånna i sin barnvagn nu men alltid nåns mormor eller så som virkat.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos