Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 juni 2010

HÄRMAPA

När vi var ute och rastade hunden tidigare så
skulle Amanda ha med sig sparkcykeln.. Fort
sparkade hon och jag varnade henne flera gånger
att hålla koll på hur hon kör.. - såklart så ramlar
hon, varpå jag säger "men skyll dig själv, mamma
sa till dig att vara försiktig".....
Senare under dagen då jag slipat en vägg och
börjat måla den, så tappade jag balansen och
satte ena handen rakt på väggen där jag målat..
Snabbt som tusan var Amanda tvungen att
säga "men skyll dig själv mamma".. hahaha..
Jag garvade halvt ihjäl mig ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Tove sa...

hahaha! ljuvligt minne de har, och vilka kommentarer de lägger!
Dögulligt!

MAMMAFIA sa...

Hihi förstår det. Vad gulligt =)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..somsagt, de kan verkligen våra små :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos