Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 juni 2010

MINA LÄSARE TIPSAR

Jill tipsade mig att Semper har ju faktiskt en risgröt
som nästan smakar lika som den färdiga på
burk, alltså en som man blandar själv!!!
Men vilka butiker säljer den här gröten då, jag
har då inte sett någon?? :-(

bloglovin

8 kommentarer:

Philippa - mamma till Therese sa...

vi köper den på ICA...

Veronica sa...

Willys vet jag gör det.

Tove sa...

Vår ICA i centrum har den, tror att det är en Kvantum.. :-)
Hoppas du hittar den lite närmre kanske, annars får du passa på då du är här i Vallentuna och hälsar på syrran..
Kram & trevlig helg!

sophie sa...

Jag köpte vår på ICA, finns på Coop med. fast min dotter tyckte inte alls om den..

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Theo älskar den gröten! Finns på Coop i alla fall här där vi bor...

Sofias o Adams vardag sa...

Willys på min hemort rear ut dessa med halva priset. De ska tydligen utgå ur sortimentet. Skynda fynda:O) vet inte om det gäller alla Willys eller bara "min" butik..

Amy sa...

jag har sett den både på ica och coop!

Vendeltid sa...

Här finns den (än så länge) på Willys i alla fall. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos