Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 14 juni 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Kommer ni ihåg att jag tipsade om Babylooba´s erbjudande
just nu?? - Ta 3 betala för 2.???
Jag skulle kunna tänka mig att klicka hem det här,
Gangstar byxor till Alvin och byggklossar samt
badstickers till Amanda.
Vad skulle ni klicka hem???

bloglovin

2 kommentarer:

Sofias o Adams vardag sa...

Såg att du lämnat kommentar på min blogg. Har varit riktigt usel på att uppdatera! Jag bor tyvärr inte i Stockholm utan på västkusten i Stenungsund;) Ja våra knattar är nästan lite lika med sina hamsterkinder;) Jag känner igen det du skriver om Amanda i Alva. Hon är 6 år nu. Det roligaste av allt är att Kristina Jarl på BVC som du skrev om är "min" BVC sköterska;) Kan bara säga detsamma till dig söta härliga barn och en inspirerande blogg! Nästan lite för inspirerande ibland hrmm det blir dyrt när man älskar att shoppa som jag... Kram

Mikaela sa...

badstickerserna är super roligt :-)
Håller bra för små vassa tänder och funkar lika bra att sätta på kylskåpet som på väggen i badrummet :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos