Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 19 juni 2010

50ÅRS KALAS

Blir lite inlägg från mobilen idag tror jag.. vi är nämligen på 50års kalas hela dagen!! Min älskade bonuspappa Anders som fyller år!! Vet ni vad vi köpt till honom - en weekendresa till Prag!! Hoppas hoppas han blir massa glad - men det tror jag nog :-D

Sover över där festen är - mitt ute i skogen!!

bloglovin

2 kommentarer:

matilda - tvåbarnsmamma sa...

oj det var ingen dålig present ;) hoppas ni har roligt!

Jacqueline - 18 år och blivande mami sa...

Gratulerar till honom!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos