Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 juni 2010

KLÄDFÖRVARING

Funderar på den här garderoben till barnens rum.. tror
man kan bygga ut den lite till dessutom så båda ungarnas
kläder får plats. Går att kombinera flera färger om man vill,
kanske vore fint med både blått & rosa tillsammans??
Annars blir det som med ramarna - allt i vitt ;-)
~~~~
Nu måste jag inreda klart därinne :-o
Lovat er bilder ju....

bloglovin

4 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Sätt lite färg i allt det vita, tycker jag =)

Sara E sa...

Jättepraktisk förvaringsserie det där, har tittat på dom på IKEA. Som jag fattat så kan man bygga den precis efter önskemål. Självklart ska du bryta av med lite färg, det kommer bli superfint =)

nikita sa...

ja tkr du ska blanda rosa å blått de blir säkert jättefint!

MADELEINE sa...

Denna förvaringen ska vi ha i vår dotters blivande rum. Har köpt en tapet som går i blått & rosa så vi tänkte ha både rosa, blått och vitt i lillans lådfronter. Tycker nog att du ska ha i lite vitt med ifall du tänker köra på blått och rosa.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos