Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 15 juni 2010

DELAR AV HEMMET

Tänkte ni skulle få se lite bilder av rummen som
börjar på att bli klara här hemma!! :-)
Golvet är sjukt snyggt nu i TV rummet, love it.!!
Våra bröllopsbilder har flyttat in, passar bättre
härinne samt jag ser dom flera gånger dagligen,
älskar att bli påmind om den lyckliga dagen.
~~~~
Väggord "Bonum vinum laetificat cor hominis"
~~
Vet någon vad det betyder?? ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

Sofia Nelhagen sa...

Gott vin gläder människans hjärta.
Ni har det så himla fint. Fina människor i fint hem =)

Agnes sa...

Ursnyggt! "Gott vin gläder människans hjärta" :)

Annika - när 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj sa...

Gott vin glädjer människans hjärta? :) Personligen är jag ingen vindrickare, men de som är det brukar verkligen uppskatta gott vin ;)

Tove sa...

"Ett gott vin glädjer människans hjärta"
Passar så perfekt in på min fina blivande man, har funderat på att göra tavla eller något av det - men som väggord var det ju superfint!
*inspirerad*
Snyggt var rummet också!

Linda sa...

Det ser väldigt fint ut :) Jag tror att det betyder något i stil med Gott vin gläder människans hjärta. ...

Har jag rätt???

Kram Linda

Nina sa...

Jättefint!

sophie sa...

Snyggt :) Hade ingen aning om vad det betydde men läste kommentarerna innan så nu vet jag :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos