Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 juni 2010

SVERIGEKLÄNNINGEN GJORDE SUCCÉ


På 50års kalaset som vi var på i lördags hade Amanda och hennes kusin Angelina varsin Sverigeklänning på sig – dom var verkligen hur fina som helst och ALLA frågade om var ifrån klänningarna kom!! Dom dansade och spexade tillsammans, charmade alla på festen ;-) Kommer givetvis bäras på midsommar också!!! Beställ en Sverigeklänning ni också så er flicka kan ha på midsommar eller andra högtider – jag lovar att ni kommer att älska den!! Detaljerna på klänningen är verkligen fina. På midsommar hoppas vi på bättre väder än i lördags – då åker mina gamla gula träskor på dessutom – guud så sött det kommer att bli :-D

bloglovin

3 kommentarer:

Elin Porath sa...

Men så söt!!!
Min lilla Hilma kommer bli helt supersöt i den, kanske blir den lite stor, men då kommer hon ju kunna ha den så många gånger ju!!

Jättekul att vinna tävlingen!!

Kram
ELin

Anonym sa...

Fin klänning på söta småflickor, ser väldigt svenskt ut :)
Ha en bra tisdag *kram* Åsa

bakformen sa...

Hejsan, verkligen söta flickor i sina fina klänningar.

Hälsn. Pia
bakformen@gmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos