Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 10 juni 2010

AMANDA & FABBELITO

I tisdags hade ju vi Irené och hennes Fabian och Lisa
på besök. Vi var ute i vår park hela dagen, käkade
lunch och fikade tillsammans!! Ungarna sprang runt
och lekte överallt.!! Dom lekte helt fantastiskt bra
tillsammans.!! :-D Tror Amanda saknat sin Fabbe.
Det här gör vi om snart igen!!
~~~~
Fast kan ju hoppa över incidenten då vi skulle
gå hem då Amanda försvann.. :-o
Skulle bara följa Irené en bit och sen gå hem,
då sprang Amanda iväg och var sen helt borta!!
Hade ju pratat om att köpa glass så sprang in
på Konsum och leta, - inte där.. :-o
Så jag och Irené delade på oss, sprang runt som galningar.
Tillslut hittade jag igen henne utanför vår port!!
Gaaahhh .. UNGE!!!!!
Så har hon aldrig gjort tidigare!! :-o
Det kan verkligen gå fort att tappa bort
sina små.. jag blev så rädd och arg samtidigt
och höll på att börja gråta då jag hittade henne!!
Amanda själv tyckte hon hade varit en duktig tjej
som gått hem alldeles själv.. Hmfph....

bloglovin

3 kommentarer:

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Hemskt när dom små ger sig ut på äventyr själva, man får lite smått panik. Tur att hon gick hem.

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Stackare.. Panik som uppstår när barn plötsligt försvinner är INTE kul :( Tur att ni hittat henne :)

Irené sa...

Skönt att hon kom till rätta, vi blev rädda allihopa! Fabbe sade till och med: Vem har tagit Amanda?! Jisses...

Men förutom det så hade vi väldigt trevligt! Kommer snart tillbaka!

Stor kram!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos