Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 13 juni 2010

MUPPSAN TIPSAR:

ÅÅHH... jag är kär i en massa Bellio nyheter!!!
Dom svarta med stjärnor vill jag ha till båda barnen :-D
Amanda sitter här brevid nu och säger att Alvin
ska ha dom blå med hjärta och hon dom rosa, haha..
Inte så konstigt - Amanda använder ju sina Bellio
tofflor otroligt flitigt.!! Nu kommer jag att ta med
ett av paren till vårt nya sommarställe, där är
dom toppen att ha!!!

bloglovin

2 kommentarer:

LindaL sa...

Hur är de att använda nu på sommaren? Blir det inte svettigt, använder ju strumpor i dem osv?

Tycker fortfarande Selma halkar och far när hon bara har strumpor på sig, därför har hon använt Crocs inne när det varit kallt, men nu vet jag inte hur vi ska göra under sommarhalvåret då vi ändå har rätt kalla golv trots att det är varmt ute...

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så många fina... =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos