Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 juni 2010

BLIVANDE BALLERINA?

Lindex Shop Online - Ballerinaklänning

Sen Amanda var på cirkus så har hon blivit som tokig i att gå balans och låtsas vara en ballerina. Kikade runt inne på Lindex nyss och då Amanda såg den här klänningen blev hon alldeles till sig - "snälla snälla mamma, jag måste få den, jag är en ballerina vet du". Amanda lägger till "vet du" i alla meningar just nu.. haha... Undrade var det kom ifrån? - Insåg att jag säger det minst lika ofta som henne, haha.. utan att jag tänker på det!!! Klart hon ska få sin egna ballerina klänning, måste kolla om dom har matchande skor till ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Åh vilken söt klänning, hihi ja hon är nog en alldeles perfekt liten ballerina om hon får den här klänningen ;)

här va ett par söta ballerinaskor http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7052976&styleid=7052950&path=3403475;3215210;3232629;1067875;1110313

bakformen sa...

Hejsan, åh så glad jag blir. Tusen,
tusen tack för vinsten.
Önskar dej en trevlig helg.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Linda sa...

såg i ett tidigare inlägg att du ville grejer som matchar till stjärnorna på barnens tapeter, kolla in på campadre så har dude en kampanj där nu som kanske kan vara nåt =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos