Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 14 juni 2010

SOMMAR SHOPPING

Shoppade lite häromdagen med Svärmor.
Sommarkläder till barnen och sandaler samt
hårspännen m.m. till Muppsan ;-)
~~~~
Jag älskar Alvin´s badshorts!!!
Blev en himla massa Hello Kitty kläder
och saker till Amanda. Kände att jag ville
skämma bort min lilla prinsessa.!! Har ju
varit så otroligt mycket bråk på senaste..

bloglovin

1 kommentarer:

Nikita sa...

vart har du köpt alvins snygga badshorts? men dem lär väl bara finnas i babystrl ?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos