Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 15 juni 2010

EN SÅN DÄR NATT

Jaha.. då har man haft en sån där natt ni vet då man ABSOLUT inte kan sova.. vänt och vridit mig tusentals gånger, slagit på TV:n och ställt timern säkert 10ggr.. :-o Klivit upp på toaletten en fem gånger.. Kollat till barnen - helt i onödan eftersom dom har sovit HELA natten...

Nu då Alvin sover i eget rum varför kan inte då jag oxå sova?? Det är ju nu jag ska vila upp mig då amningen på nätterna är över!! GAAHHH..

Just nu för stunden är jag faktiskt pigg. Klockan är strax efter 06. och jag har redan duschat, klätt mig och sminkat mig, lagt fram kläder till barnen, ätit frukost och jobbat lite.. Känner på mig att det här blir en effektiv dag - tills jag däckar kl. 16... hahaha... :-D

Älskling kom dessutom iväg till jobbet innan 06 idag eftersom jag råkade sätta igång med en massa kackel då han vaknade till vid 05.. var ju lite pratsjuk efter en hel vaken natt... *oops*

Nu ska jag fortsätta jobba undan en del - sen lär väl barnen vakna och efter det blir det ut med vovven. Möte med banken kl. 10 angående vårt fritidshusköp!! *wee* För er som gissade och undrade hur mycket vi gav för det - 375 000:- Ett fynd för oss stockholmare, dyrt för oss norrlänningar :-P

bloglovin

2 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

God morgon :-) Du har verkligen varit effektiv. Du får dricka en del kaffe så kanske du kan hålla dig vaken till kl 18 iaf ;-) Ha en bra dag i solen!

Nina sa...

Jobbigt, hoppas du överlever dagen ; )

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos