Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 13 juni 2010

VÄRLDENS FINASTE SESSA

Amanda ÄLSKAR sin nya klänning som jag köpte
till henne häromdagen!! Hon ska på med allt och
dansa runt ;-) Söta prinsessan!! Matchande diadem
till såklart. Jag hoppas hon får ha kvar sina underbara
lockar i håret - det fick inte jag, jag har numera
spikrakt hår!! :-o

bloglovin

4 kommentarer:

Nikita sa...

Ojj ojj hon är SÅ vacker =)
du vet väl att hon är bokad för albin i framtiden :)

kram på er!

Nina sa...

Så söt =)

Mia sa...

hon är ju så otroligt söt!

Kakkakaffe-Eva sa...

Vilken glad och söt tös! (Och fin klänning;))

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos