Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 5 maj 2011

WE ONLY WANT YOU FOR YOUR BODY




"We Only Want You For Your Body" - Dessa sju gripande och provocerande ord är den definierande filosofin av Anatomicals – hudvårdsmärket som inte tar någonting seriöst förutom att göra dig ren, fräsch och underbart doftande. Med sitt kvicka och vitsiga språkbruk, klara färger och snygg paketering syftar märket till att skapa leenden hos sina användares ansikten under tider på dygnet (tidiga morgonar, sena kvällar och alla timmar emellan) när det sista du tänker på är att le.

Jag och familjen har fått testa "rose and jasmine body cleanser" och jag är redan helt såld på den! För det första - designen är helt klockren, en snygg flaska med fräcka färger! Gör sig sjukt bra i badrummet ;-) Sen den söta doften av ros och jasmin är underbar! Jag vill redan skynda och köpa in dom andra två flaskorna!
Anatomicals är fria från sulfater och SLS och dom kommer att säljas exklusivt på alla Kicksbutiker. Duschgelen kostar 79:-/st

bloglovin

1 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Inte så farligt pris heller. Tack för tipset

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos