Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 12 maj 2011

BEGRAVNING TINDRA

Just nu sitter jag i bilen med min storasyster och är på väg hem till Norrland och ska övernatta i vår stuga i Hassela. Imorgon är det dax för begravningen av lilla Tindra. Usch vad jag bävar inför den :-( Tror inte jag förstått det riktigt än, men en begravning gör det verkligt och jag vet inte om jag vill veta... Jag vill bara att det ska ha varit en lång mardröm och vill vakna upp och åter igen se Tindra med hennes syster Freja lekandes, tälta på gården och hitta på massa bus tillsammans.


Du är sååå saknad Tindra av hela din familj! Kan tänka mig att du är den vackraste ängeln i himlen!


bloglovin

9 kommentarer:

Nina sa...

usch va jobbigt! hoppas det går så bra som det kan gå med en sån tung begravning. krams

Linda sa...

så sorgligt =(

många varma tankar till er <3

maria sa...

usch vad jobbigt :( hemskt att barn ska försvinna från livet. har varit påen barngegreavning och hoppas aldrig mer att jag får uppleva det! styrkekram

sara sa...

Usch.. har tyvärr inte så mkt att säga :(

Anonym sa...

Kör försiktigt så ses vi imorgon. Kram

Mie sa...

Följt Tindras Kamp bloggen
Tårarna rinner
All styrka till er alla.

Lotta sa...

Fruktansvärt! Det blir så fel när föräldrar måste begrava sina barn. Våra vänner begravde sin lilla dotter idag...så himla sorgligt så det finns inte =( Styrkekramar till er.

Sanna sa...

De måste vara hemsk, kan inte ens förstå känslan. Lider något otroligt med Tindras familj och närstående.

Kram Sanna

Stina sa...

Styrkekramar till alla i familjen <3

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos