Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 31 maj 2011

NY FAVORIT

Vi har fått ett nytt favoritmärke på pyjamasar - Sture & Lisa! Ekologiska, härlig passform, mjuka och designen är helt underbar. Jag älskar dessutom knäppningen i grenen - enkelt och smidigt då man ska byta blöja. Ni kan köpa pyjamsen hos Little Bloom.


bloglovin

1 kommentarer:

Linnea- Ebbas mamma sa...

Vilken härlig pyjamas!
Ekologiska plagg är alltid så mjuka och gossiga :)

Måste sätta mej och klicka hem lite kläder till min tös hon har växt som ogräs så när jag rensade ur garderoben så var det inte mycket kvar, snart växer hon om mej fniss :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos