Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 maj 2011

HINNA DUSCHA?

Jag som alltid har så mycket omkring mig - stressar konstant, är det inte familjen så är det jobb, hund, bloggen, hemmet, - ja allt man ska lyckas hinna med dagligen! Ibland kan det verkligen gå flera dagar mellan mina duschar. Jag har verkligen inte orken ibland att duscha innan jag går och lägger mig. På morgonen finns det inte en sportslig chans att jag kliver upp innan barnen och duschar, hahaha... icke, kommer aldrig att hända. Jag njuter av varje mikrosekund som jag får ligga kvar i sängen!

Nu har iaf räddningen för mig kommit - nu kan jag duscha ännu mera sällan, haha..

Schwarzkopf utvecklade Batiste torrschampo under 70-talet. Sedan 2004 har det varit ledande i sin klass i England och lanseras nu för första gången i butik i Sverige med Åhléns som exklusiv återförsäljare.
Batiste torrschampo fräschar upp håret mellan tvättarna genom att absorbera fett, smuts och rester av gamla hårprodukter. Batiste torrschampo fungerar också perfekt som stylingprodukt och ger alla hårtyper mer volym fyllighet och glans.

I samband med Sverigelanseringen lanserar Batiste två nya produkter:
Batiste Dry Shampoo – with a hint of colour Detta torrschampo innehåller färg och är tillverkad för personer med brunt hår, vilket gör produkten unik och brunetter slipper problem med att håret ser grått ut av den annars vita sprayen.
Produkten fräschar upp håret mellan tvättarna genom att absorbera fett, smuts och rester av gamla hårprodukter och ger alla hårtyper mer volym fyllighet och glans.

Batiste Dry Shampoo TROPICAL Lagom till sommaren lanseras även Batiste Dry Schampo Tropical, som fungerar på samma sätt som originalet. Denna produkt har dock om möjligt en ännu fräschare och fruktigare doft, med bland annat kokosarom som för tankarna till soliga sommardagar.

Batiste Dry Shampoo ORIGINAL Batiste torrschampo fräschar upp håret mellan tvättarna genom att absorbera fett, smuts och rester av gamla hårprodukter. Batiste torrschampo fungerar också perfekt som stylingprodukt och ger alla hårtyper mer volym fyllighet och glans. Spraya produkten i håret och massera in i hårbotten och låt verka i ett par minuter.


bloglovin

1 kommentarer:

Mia sa...

Köpte en sån på rusta för några månader sen.
HAr använt ett par gånger. Men ... ja, jag vet inte jag. =/

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos