Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 20 maj 2011

LEDIG DAG MED BARNEN


Som alla fredagar så är vi hemma med barnen, den här fredagen var min. Försöker jobba undan nu på morgonen så jag faktiskt kan umgås med barnen oxå! Tänkte vi skulle gå ut om en liten stund, leka av oss lite.


Igår fick jag hämta hem Amanda från dagmamman - ont i halsen och feber. Hon är något piggare idag men ser lite klen ut :-( Skruttan då! Måste piggna på sig för ikväll är vi bjuden på kalas hos Lee, det ska grillas och ha det mysigt. Imorgon ska vi dessutom till Syster med familj, då är det storkalas för alla hennes tjejer. Puh!


bloglovin

1 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Saknar dej också donnan.. Så tisdag eller onsdag?

Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos