Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 15 maj 2011

NYTT TILL BARNRUMMET

Idag har jag möblerat om i barnens rum och OJ vad stort det blev - eller större kanske man säger. Blev en hel del mer lekyta! Då räckte inte deras vita ryamatta utan nu behövs fler... Råkade ju se att på Rusta kan man nu köpa dessa mattor, finns i rosa, blå och svart om jag minns rätt. Jag vill ha två blå och en rosa - skulle bli såååå fint i barnens rum! Kanske måste dra dit imorgon... :-o


bloglovin

2 kommentarer:

Anita.H sa...

Var och skulle köpa en sån matta till sonen. Hoppas du inte blir lika besviken som jag när du ser dom.Dom är inte så häv i verkligheten. Plastig, lätt och halkar bara omkring :(

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Dom är helt perfekta :) Vi har en svart i hallen, och till anita, köp haltskydd och lägg under mattan om den åker omkring..
Klart den är plastig det är ju en plastmatta och lätt ja klart den är, den är ju inte så stor :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos