Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 25 maj 2011

ONEPIECE TILL BARN

Klicka på bilden för att se i större format!

Ja, nu finns dom omtalade OnePiece även till barn, 20st olika färger och mönster finns det att välja mellan och passar barn mellan 5-11år. Jag vet inte om jag skulle betala över 1000:- för en jump in suit till barnen bara för att det ska vara "OnePiece" finns så fina kopior på Cubus, Lindex m.fl. Jag köper nog hellre min där - om jag ens köper en! Jag tycker fortfarande det är ett otroligt fult plagg! Men i sommar då vi är i stugan kan jag tänka mig att krypa in i en egen Ziperall, hahaha...

bloglovin

17 kommentarer:

Nina sa...

Stella ÄLSKAR sin onepiece! Hon skulle ha den varje dag om hon fick, så det plagget har nog lägst ppa av allt vi köpt haha ; )

Ett tips är att googla rabattkpd innan man beställer, brukar finnas 3oo kr rabatt!

Kram

Anonym sa...

hej
var köper man dom?

Anonym sa...

Hej,
Behöver köpa ett par OnePiece till mina barn 6 och 8 år, var kan man köpa dem i stockholm.
Mvh/E

Anonym sa...

VAR köper man en one piece som r på bild hr??? VAAAAAAR???? letar och letar!!! Kram

One piece sa...

På min sida hittar ni mycket matnyttig information om one piece...välkomna :)

One Piece sa...

Köpte min via länken jag länkar men måste säga att det är bästa köpet jag gjort på länge :D

Anonym sa...

jag hittar inte heller...även om jag går in på onepiece hemsida....en länk med "barn" på sidan vore väl begåvat! " letar vidare "

MADELEINE sa...

Det här inlägget skrevs i maj 2011, då hade OnePiece tagit in deras jumpsuits för barn - nu finns dom tyvärr inte längre till försäljning :-( Men ett varmt tips är http://nelloli.com
Hon gör otroligt snygga onepieces till barn!!

/Mupppsan

Anonym sa...

Här kommer ett riktigt bra tips där priserna som tyckte jag var billigt. Där står dom även för frakten om man skulle köpa 2 stcyken. http://onepiecedress.jetshopfree.se

Anonym sa...

Man kan köpa dom i malmö, stockholm,göteborg, los angeles, berlin och på nätet.

One Piece Barn sa...

Tycker barn är jättegulliga i One Pieces :D

Anonym sa...

www.iamone.se har många modeller för barn, dock verkar de inte ha öppna ännu. Mailar dem och kollar... De har även korta ärmar och ben vilket jag tror är skönare då de nog inte blir för varma så som heldresserna blir. Jag kokar iallfall i min...

Anonym sa...

Ett tips, Lager 157 har snygga o billiga Onepiece till barn...

Anonym sa...

Jag var med i tävlingen från I AM ONE och tycker helt klart att de har de snyggaste OnePiece modellerna för bar ( och vuxna ) Mailade dem också och de ska tydligen köra lite mera tryck framöver inriktat till "skateare", lillpojken hemma kommer bli galen :-)

One Piece för barn sa...

Verkligen jättefin :D

One Piece barn sa...

Gud vad snygga dom var! :)

One Piece barn sa...

Oh vad gulliga de där One Piecesen var! :))

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos