Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 3 maj 2011

REDO FÖR OPERATION


Fick åka in akut igen med Leeloo imorse. Hon har kräkts hela natten och hon mår riktigt dåligt. Dom har satt dropp eftersom hon är så uttorkad och efter att ha tagit nya röntgenplåtar så har vi bestämt att det blir operation. Dom ska gå igenom magsäcken, tarmarna och livmodern. Livmodern ska dom även plocka ut för säkerhetsskull, dom är alltså inte säkra på varför hon är så dålig :-( Jag lider så med min lilla vovsing, snälla säg att hon klarar det här. Jag struntar i valpar bara vi får tillbaka vår busiga lilla Leeloo helt frisk! Hur jag mår idag, helt ruttet.. Men vad gör man? :-(


Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentarer:

LILITH - Sveriges mest menlösa blogg sa...

Usch det är hemskt när ens älskade kelgris mår dåligt. Hoppas att operationen får ordning på vad det nu är.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos