Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 8 maj 2011

BARNSHOPPING PÅ BERNS

Idag har vi (Barnshopping.se) haft vår releasefest på Berns i Sthlm, ett helt fantastiskt event med kändisar, press och storbloggare. Vi har haft aktiviteter som ballongprinsessa, clowner, trollkarl, fiskedamm, levande djur m.m. Sen även helt fantastiska utställare på plats som Nelly.com, Nova Star, HIPP, Bugaboo, Trampoolin, Prinskronan och många många fler. Kommer givetvis lägga upp fler bilder imorgon! Tack alla som gjorde det till en så lyckad dag!


bloglovin

4 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas allt gick super idag =)
Ses vi på ons på we're family?

Anonym sa...

Du/ni är så värda att lyckas. Synd att du sliter så hårt att man inte hinner träffas:(
Kram

Linda sa...

tusen tack för ett grymt kalas med massor av överraskningar!
kram

zasata sa...

Tack sjölv! Jag älskar min bugbaoo väska jag fick med mig hem :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos