Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 maj 2011

HISS ELLER DISS?

Måste få ett allvarligt svar på det här - "onepiece/ziperall" är det något man hissar eller är det total diss? Om man tänker på bekvämlighetsfaktorn så kan jag absolut tänka mig att dra på mig efter badet, då man är lite frusen och inte vill ta på sig några obekväma kläder. Men att ha på mig och gå ut utanför dörren - NO WAY! Hahahaha...

Tyckte iaf att den här leopard mönstrade ziperallen föll mig bäst i smaken - lite lyxig på nåt konstigt sätt. Den kostar just nu endast 899:-


bloglovin

12 kommentarer:

LILITH - Sveriges mest menlösa blogg sa...

Jag var också lite sugen på en sån ett tag. Men tänk att behöva dra av hela bara för att gå och kissa. Nej, mysbyxor och en stor huvtröja funkar bättre då.

Linda sa...

Ja gillar den färgen.. den ser mysig ut men om jag skulle gå ut i den, nja.. :) kankse på hemmaplan! :)

Johanna sa...

Vilken tid imorgon babe?

Puss

Anna sa...

Håller med! Hemma, javisst! Men inte utanför dörren. Känns lite som en förvuxen bebisdress :)

Therese sa...

Jätte snygg på modellen! På mej skulle det inte se lika bra ut. Nej, det där är nog ett plagg som man får gå och kika på och tycka om på håll... den kommer aldrig att hamna i min garderob.

Linda sa...

jag har min BARA hemma eller en snabb sväng med hunden kl 6 på morgonen. Men när jag är utanför dörren får jag lite panik och känner mig som en stor bebis i den haha. men visst, den är varm gosig och skön så i vinter blir den underbar!

Cissi sa...

För mej blir det total diss... Gillade först tanken på det.. Mysigt liksom.. Men att behöva ta av sig allt bara för att kissa?! och dessutom skulle jag aldrig gå utanför dörren i den.. Ser lite ut som en jättepyjamas.. ;) Men värst är ändå hur man kommer frysa om man blir kissnödig... ;)

Annajohanna sa...

Jag älskar min svarta ziperall...lovly.
Dock har jag den endast hemma, max i trädgården...

O nej det är inte speciellt jobbigt att ta av den för att kissa haha..

Den är varm o gosig...perfekt kalla kvällar...

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Jag har 5 st och i love! Jag är dock inte av alla dem som glider runt med dem på stan men hemma när jag vill mysa. Kidsen ska få sina egna nu till hösten också, hihi. De är underbart sköna.

Ett tips är att Gina Tricot kommer/har tagit in en kopia på den leogrejjen, för ungefär hälften av den slanten. om du vill testa -så slipper du slänga ut massa pengar :) Jag tror du kommer älska den. Hihi. STOR KRAM

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

oj, jag tror mitt namn kom med? haha, den var iaf från miiig. Kram

JoHaNNa sa...

jag har en, och den går jag utanför dörren i ;) så skööön och vem bryr sej om någon annan tkr att det är fult ? ;) jag föredrar mysfaktorn... :D

Martina sa...

Jag har sett tjejer gå med det här på sig ute....
Ser en aning mysko, men fasligt skönt ut :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos