Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 6 maj 2011

TÄVLING - VINN SPELET RÅTTFÄLLAN


Nu har du chansen att vinna det fantastiskt roliga spelet råttfällan som Kids Concept släppt en mer roligare variant av. Välj mellan råttfällan bilar eller prinsessor!


TÄVLINGSREGLER:

Gilla O-Råsa på deras facebook sida och sen lämnar du en kommentar här nedan om vad du vill ha mer av/saknar i deras butik.

Tävlingen avslutas den 13/5-11, kl. 21.00 Lycka till!

ps - fram till den 31/5 får alla mina läsare 25% på ett helt köp - ange "Mu0511" i kassan! :-)

bloglovin

26 kommentarer:

Johanna - mamma till Leia sa...

jag gillar (johanna östblom) och saknar mer rosa inredningsdetaljer till barnrummet :)

johannavictoria_@hotmail.com

Madde sa...

Gillar på FB, jag önskar att O-råsa tog in mer barnförvaring. Lådor m.m. i olika färger och mönster.

maddeduttan@hotmail.com

carmitha sa...

halloj!

gillat på FB.

det jag "saknar" var väl egentligen inget direkt men eftersom jag älskar döskallar så gärna lite såna tjejiga=) min ena dotter har en fondvägg rosa med vita döskallar, skulle var skoj att inreda med lite fräcka prylar där=)


ha en bra dag=)

Gratishav sa...

jag redan gillat dem på fb med namn Lili Ying.

det saknar prylar om småbarns mat kit,dricka kup,snuttfilt,och prylar som mössor,handskar,ryggväska,barnkalas saker m.m,och jag vill se kategori om rosa saker list och hjärt saker list,för att min dotter älskar sådånt.och jag vill se skydd prylar om möbler och barnvagn,för att barns säkerhet är viktigt.

Kram
Lili

Carola L sa...

Jag saknar tuffare smycken, saker som sticker ut och vänder upp och ner på könsnormen - för jag tycker att det är ganska uppdelat i tjejigt och killigt

gillar på FB (Carola Lind)

Länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/spelet-rattfallan.html
carola(at)officefixarna.com

Smilla sa...

Finns det något som saknas på hemsidan ?!?! Tycker dom har ALLT där =)
Gillar dom på FB sen länge.(där är mitt namn Camilla Pettersson fd Johansson)

Annajohanna sa...

Jag gillar på FB ( Anna Larsson)

Det jag saknar är gardiner till barnrum som inte är typiskt pojk eller flickigt.
Gärna lite retrostuke =)

Vinner jag önskar jag bilspelet.

Ha en underbar helg.

Fröken svår sa...

Vilka nya tuffa spel! Hade totalt glömt bort favoritspelet på dagis, men nu blev jag ju sugen på att köpa ett och sitta och spela mot gubben i väntan på att barnen kan vara med=) Jag gillar sedan innan på fb (hannah jansson).

Jag saknar barnkläder i O-rasa´s sortiment, då menar jag inte i massor men då den här butiken har det mesta vore det kul med några "unika" kläder som tex tiny universe (som jag personligen känner skulle passa in i O-rasa´s sortiment) och kanske Sverige-klänningen för barn. Det är det enda jag känner saknas, men kanske lite enklare inredning tex små bord och pallar/puffar, lampor och mer praktiskt till köket tex vispskålar/skålar i samma stil som övriga saker som finns i shoppen(nu menar jag inredning för vuxna).Gärna mer mjuka bakverk till barnen i olika storlekar (det är ju så läckert).
En butik kan ju inte ha allt, så jag tycker O-rasa har det mesta som går i deras stil/linje.

(Jag har länkat såklart;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-muppsan-detta-tuffa-spel-i-ny.html)
Ha en skön fredag!

Maria sa...

Helt klart att jag är med och tävlar om detta. Det var mitt favvo spel när jag var liten och jag försökte förklara detta spel för min man skulle vara perfekt att vinna det!

Jag "gillar" O-Råsa på fb.
JAg skulle vilja ha ännu mer fina pyssel grejjer och gärna tapeter till barnens rum. Jag gillar att butiken har saker med det lilla extra! Saker man blir kär i! Just nu är just detta spel min favvo pryl i butiken men även "AllyKate" produkterna!

Nu håller vi tummarna!

Ha en härlig dag, hoppas ditt huvud känns bättre!

Kram maria

Tova sa...

Det finns alltid något som lockar till köp på o-råsa, vill man ha något annat finns det andra affärer. Sortimentet är tillräckligt som det är nu =)

Marie sa...

Kan inte komma på vad som saknas i deras sortiment. Tycker att dom har massor av fina saker. :-)

Erika Berglin sa...

Jag gillar under namnet Erika Berglin :).

Jag tycker de har mycket men något jag skulle vilja se mer av är nog barnmöbler :)

mail: erika.berglin@hotmail.com

Annika - trebarnsmorsan med fyra barn sa...

Jag är med, och gillar på fb (Annika Nilsson)

Skulle vilja se mer avtrycksmöjligheter, gips och sånt du vet. Nu finns bara två av vad jag kunde se. Men det finns ju massa skoj på marknaden, som avtryck i gips, på papper m.m. i olika designer!
Sen skulle jag vilja se väggord i vinyl, inte bara vitt trä ;)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Ninas Vardagskänslor sa...

Gillar under Namnet Nina Ortenlöf

Spelet är helt underbart fint=)

Tycker att butiken har ett stort utbud av mycket saker men det hade varit kul att se lite tuffare saker som både killar och tjejer kan ha, lite skarpare färger.

nina_ortenlof@hotmail.com

TinaZ sa...

Det saknas textilier ( gardiner, lakan,) till barnrum. Gärna i tuffa mönster och färger. Jag har gillat på FB ( Tina Zach)

Annas tipsblogg sa...

Gillar redan på FB - anna Lundkvist

Saknar tuffare smycken för lite äldre barn

Tipsar på min blogg

JoHaNNa sa...

jag skulle vilja den rosa till mitt gudbarn i födelsedagspresent :D

gillar på fb: johanna hellberg

jag skulle vilja se mera different design saker och saknar cult design saker :D mina två favvomärken nämligen ;)

Lina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla. Har gillat O-råsa på fb (Lina Lundborg). Jag skulle vilja se lite mer heminredning till barnens rum på O-råsa. Pallar, förvaring, robotar etc.
Mina mailadress: linalundborg9@hotmail.com

Lotta sa...

Jag är med!

Gillar på facebook, Lotta Sundin

Jag saknar pennor i deras shop! Vanliga tuschpennor, kritor o dyl.

Skulle välja det rosa spelet om jag vann...så att Elsa kunde få det på sin 7 årsdag i juni =)

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett med bilar!
Skulle vara roligt med barntextil, sängkläder, gardiner och kuddar.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/05/13-maj-vinn-spelet-rattfallan.html

care69(at)live.se

FB: C Regn

Anonym sa...

jag saknar taklampor på eran sida. Jag har varit runt på nätet och det är svårt att hitta en barnlampa till barnrummet. Antingen kostar dem skjortan eller så är dem himla tråkiga. Har hört liknande från mina vänner.

Om nu ni mitt namn dra, så skulle jag roppa hurra. Mitt favoritspel som barn skulle hem till mig få flytta. Och göra massa nytta.
Blått och bil det är min stil.

Hoppas på tur. Mvh anna Olsson.
Gillar på fejjan.
hubbabubba2000@hotmail.com

Cilla sa...

Jag gillar O-Råsa på Facebook och skulle gärna se en klassisk nallebjörn, men kanske med annorlunda touch som ängelvingar, samt matchande smycken till mor & dotter i deras sortiment!

/Cilla
trasselsudden_(snabela)hotmail(punkt)com

Johanna sa...

Vill gärna vara med, vill väldigt gärna vinna det med bilar. Så himla fint!

Jag saknar textil-grejer såsom fina, lite annorlunda barngardiner, hittar inte det någonstans på nätet. Även sängtextil för barn vore roligt att hitta i deras fina butik.

Har gillat på facebook, Johanna Eriksson
johanna.eriksson87@hotmail.com

Debbie- Mamma till Maximilian sa...

Jag är med och tävlar!:)
Jag gillar på fb Debora Persson
Jag tycker om denna sidan jätte mycket och de har allt från barnsaker till prylar i hemmet, men lite mer barninredning skulle varit roligt. Lite små möbler mm....

Jag tipsar även om tävlingen här:
http://blogg-tavlingar.bloggplatsen.se/2011/05/11/5332180-rattfallan/

Linda, mamma till Majken sa...

Vill gärna vara med i din tävling.
Saknar lite att de inte finns lite mer pojk/flick aktig gardiner :(

länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2011/may/spel-rattfallan-135.html

Om jag skulle bli den lycklige vinnare så skulle jag vilja ha den med prinsessor på, på tanke att jag har en dotter =)

//Linda & Majken

Madde sa...

Klart jag är med. :)

Gillar på fb. Madelen Jansson.

Något jag tänkte på var att det fanns ju "skönhet för små prinsessor" kanske vore roligt att ha en kategori för pojkar med? Tex priatlapp att ha över ögat, biltofflor mm. :)

Kram Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos