Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 maj 2011

GLASSPROVNING

Någon som vill gå på glassprovning, smaka på Hemglass spännande nyheter samt få med dig glass hem? :-) Det är nu på fredag den 27/5 mellan 15-16 inne i stan (Sthlm). Lämna ditt namn samt ev. bloggadress så fixar jag in er! Jo, lämna epost oxå så jag kan maila er då ni står med på inbjudningslistan. Ni får gärna ta med barnen!


bloglovin

3 kommentarer:

Jeanettelovespaul.blogspot.com sa...

Gärna :-))
Jeanettelovespaul.blogspot.com

jeanette.hellberg@hotmail.com

Josephine- mamma till Elika & Nick sa...

Åh....varför ska jag alltid jobba när det är något skoj... :-) Slutar dock 15.30... Men barnen ska ju hämtas...:-)

Martina sa...

Det vill jag och barnen gärna göra!
/MartinaStolt
martipey@hotmail.com
http://ytterligare.blogspot.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos