Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 10 maj 2011

FINASTE PRESENTEN

Den mest personliga och omtänksammaste presenten jag nånsin fått kom utan tvekan från min underbara kollega Madeleine! Hon överraskade mig med prinsesstårta på kontoret idag samt en helt unik och fin present! Gumman, du anar inte hur mycket det betyder - tänk att få en present som verkligen kommer ifrån hjärtat! Jag känner precis likadant ska du veta, utan tvekan ödet! Älskar dig!

bloglovin

1 kommentarer:

Maria sa...

Grattis i efterskott!¨//Maria

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos