Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 7 maj 2011

JAKTEN PÅ 50 000-LAPPEN

Just nu arrangerar försäkringsbolaget If en tävling på Facebook. ”Jakten på 50 000-lappen” är en trygghetstävling som syftar på att göra det tryggare runt knuten.

Nu kan du göra skillnad – just där du bor. Tävla och vinn 50 000 kronor för att skapa en tryggare miljö runt knuten för fler än dig och din familj. Det kan vara allt från att se till att ungarna på kollot får varsin flytväst till att få dit den efterlängtade vägbulan utanför skolan. Tre vinnare utses och tävlingen pågår fram till den 15 maj.

Jag ska genast börja fundera ut ett projekt som ni får hjälpa mig att rösta på, jag menar 50 000:-, vem vill inte vinna det? :-)


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos