Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 maj 2011

ANNORLUNDA BUD

I förra veckan fick jag ett annorlunda men överraskande bud från Heinz - det var en tomatplanta :-) Gillade t.om träkrukan som den står i med det brända Heinz trycket på! Pryder nu min balkong - hoppas jag lyckas hålla den levande så man kan få lite tomater. Ska lätt ta med till stugan och plantera om den där ute i trädgården. Tack snälla Heinz!


bloglovin

3 kommentarer:

madde sa...

Å va gott med egna tomater :)Om det kommer några :)

Nina sa...

Ett sånt bud skulle jag inte tacka nej till ; )

Sanna - saos.blogg.se sa...

Hehe ja det var ju minsann en rolig grej må jag säga ^^

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos