Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 maj 2011

VILKET FYND

Snacka om fynd jag gjorde igår!! Vi drog ut då Älskling kom hem från jobbet och käkade middag ute, vi var tvungen att få åka lite nybil eftersom vi precis fått hem den nya pärlan. Iaf, efter vi käkat middag så på vägen hem såg jag ett blomstånd efter vägen som sålde blommor tokbilligt - det var bara att tvärnita och sen var jag igång!
Jag köpte med mig 9st pelargoner, en stor kruka med Dahlier, en stor kruka med hängpetunior, en Flitiga Lisa samt tre säckar blomjord (150liter) - totalt kostade allt detta endast 260:- Fasiken vilket klipp, jag måste nog tillbaka och handla ännu mer :-)



bloglovin

1 kommentarer:

Miiias sa...

Se där ja, det var inget dåligt klipp! Visst känner man sig lite sådär extra nöjd då =)
Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos